سه شنبه, 04 اردیبهشت, 1403
TUESDAY, April 23, 2024
شنبه 21 تیر
لزوم تسریع بازگشایی محور شمشک به دیزین
لزوم تسریع بازگشایی محور شمشک به دیزین
استاندار تهران باتوجه به ایمنی سازی راه‌ها تاکید کرد/
استاندار تهران با اشاره به ضرورت ایمنی سازی راه‌ها بر بازگشایی سریع‌تر مسیر شمشک به دیزین تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، مراسم افتتاح ساختمان جدید شهرداری شهر شمشک دربندسر با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی، علیرضا طاهری نسب مدیرکل دفتر شهری و شورا‌های استانداری تهران و سایر مسئولان برگزار شد.
بندپی در این مراسم با اشاره به لزوم تسریع در خدمت رسانی به مردم گفت: هر چه تلاش مسئولان در راستای رفع مشکلات و رضایت مندی مردم باشد قابل تقدیر است و ساختمان شهرداری شمشک و دربندسر نیز از این دست اقدامات است.

وی با اشاره به لزوم اجرایی شدن طرح هادی شمشک ادامه داد: طرح هادی شهر شمشک و دربندسر که بعد از گذشت ۷ سال به صورت دقیق و کارشناسی تدوین شده است باید عملیاتی شود.

استاندار تهران افزود: امروز با حضور فرمانداری باتجربه و کاردان در کنار بخشداران باتجربه و ائمه جمعه عدالت خواه در شمیرانات شرایطی فراهم شده تا آنچنان که شایسته است به مردم این منطقه خدمت کنیم.

محسنی بندپی گفت: جاده شمشک به دیزین باید هرچه سریع‌تر بازگشایی شود و هر کاری که در این زمینه به عهده اداره کل استان تهران است با کمترین زمان باید انجام شود.

وی با اشاره به لزوم ایمنی مسیر شهر‌های شمیرانات افزود: مسیر دسترسی به شهر‌های شمیرانات و منطقه کمرخانی که همواره با ریزش سنگ مواجه است باید هر چه سریعتر بازسازی شود، چراکه گردشگری ظرفیت بالقوه شمیرانات است و باید الزمات و زیرساخت‌های مناسب از جمله راه ایمن فراهم شود.

استاندار تهران گفت: مصوبه شورای عالی امنیت ملی در سال ۸۲ در مورد شهرستان شمیرانات به هیچ وجه نباید زمین بماند در اولین فرصت مسئولان آبفای استان تهران باید طرح فاضلاب شهر‌های شمیرانات را اجرایی کنند.



تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved