پنج شنبه, 30 فروردین, 1403
THURSDAY, April 18, 2024
شنبه 04 شهریور
تاکید مهندس مدبر بر فعال کردن بخش اقتصاد ورزش/ برنامه 4 ساله دوم دولت سرلوحه فعالیت های ما خواهد بود
تاکید مهندس مدبر بر فعال کردن بخش اقتصاد ورزش/ برنامه 4 ساله دوم دولت سرلوحه فعالیت های ما خواهد بود
نشست شورای معاونین و مدیران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با مدیرعامل این شرکت، امروز شنبه چهارم شهریور ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، در ابتدای این نشست، مهندس مدبر ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند، به تغییر و تحولات اخیر بین مدیران اشاره و با تبریک انتصاب خانم شیرودی به سمت مدیریت مجموعه شهید کشوری و آقای جنتی به سمت مدیر امور اداری و تدارکات شرکت، از زحمات آقایان کاظمی و باطبی در مدت تصدی مسئولیت تقدیر نمود.

وی در ادامه با اعلام اینکه خدمت گزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود داشته باشید پیرامون برنامه های آتی شرکت اظهار داشت: برنامه چهار ساله دوم دولت می بایست سرلوحه فعالیت های شرکت توسعه قرار گیرد. امیدوارم تجربیات بدست آمده در چهار سال اول را بتوانیم با پشتکار و تلاش بهتر، در چهار سال بعدی نیز مورد استفاده قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با بیان اینکه بحث خصوصی سازی در واقع نجات دهنده ورزش و شرکت توسعه است، افزود: طبق مواردی که بارها رییس جمهور محترم و مقام عالی وزارت ورزش و جوانان بیان کردند، برای حرکت به سمت خصوصی سازی، برنامه ریزی مدون صورت گیرد. فعال کردن بخش اقتصاد ورزش جزو اولویت های وزیر محترم ورزش و جوانان است که شرکت توسعه می تواند تاثیر چشم گیری در این بخش داشته باشد.

وی در پایان صحبت های خود با اعلام اینکه تحول در مدیریت ها و استفاده از نیروهای جوان و بانوان در راس امور مهم است، گفت: ساختارها را باید تغییر داده و فرآیندهای اجرایی را تصحیح نماییم. تکریم ارباب رجوع به خصوص در مجموعه های تحت پوشش دارای اهمیت زیادی است. به سمت دولت الکترونیک و همچنین جذب سرمایه گذاری مختلف داخلی و خارجی در بخش ورزش حرکت کنیم.

در خاتمه نیز نژاد فلاح معاون پشتیبانی شرکت ضمن تایید صحبت های مدیرعامل برای حاضرین، با تشکر از زحمات مصطفی باطبی در مدت تصدی مسئولیت امور اداری شرکت به معارفه علی جنتی مسئول جدید این واحد پرداخت. گفتنی است این نشست که از ساعت 10 صبح در تالار نصرت مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شده بود به مدت دو ساعت بطول انجامید.


تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved