پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
سه شنبه 25 تیر
دیزین آماده میزبانی جام جهانی اسکی چمن پس از دو سال وقفه
دیزین آماده میزبانی جام جهانی اسکی چمن پس از دو سال وقفه
پیش از موعد به وعده ها عمل شد؛

قربانعلی سولقانی ضمن تاکید بر آمادگی پیست بین المللی برای میزبانی از جام جهانی اسکی چمن گفت: هم زمان با تمرینات تیم ملی، آماده سازی نهایی پیست مسابقات نیز در حال پیگیری است.

به گزارش روابط عمومی مجموعه های اسکی به نقل از مهر، مسئولان دیزین که قول آماده سازی اولیه پیست چمن را تا تاریخ ۲۰ تیر داده بودند حتی زودتر از موعد به وعده خود عمل کردند و هجدهم تیرماه پیست در اختیار فدراسیون قرار گرفت و در حال حاضر ملی پوشان در حال تمرین هستند.

قربانعلی سولقانی رئیس کمیته برگزاری جام جهانی چمن و مدیر پیست دیزین در این خصوص در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه متاسفانه در دو سال گذشته هیچ فعالیتی در این پیست انجام نشده بود مشکلات زیادی در راه آماده سازی وجود داشت اما به لطف خداوند و مدیریت آقای افشار و تلاش بی وقفه عزیزان موفق شدیم پیش از وعده اولیه خود، پیست را آماده کنیم.

وی در خصوص بحث استاندارد پیست عنوان کرد: همه مسابقات زیر نظر نماینده فدراسیون جهانی برگزار می شود و آنها پس از تایید همه موارد اجازه برگزاری رقابت را می‌دهند پس در این خصوص نگرانی وجود ندارد.

سولقانی در پاسخ به این سوال که آیا تعداد تیم های شرکت کننده در این رقابتها مشخص شده است یا خیر گفت: معمولاً در همه مسابقات لیست نهایی یک هفته تا ۱۰ روز مانده به مسابقات مشخص می شود. اعلام آمادگی شفاهی از بسیاری تیم ها اعلام شده است و لیست نهایی در آینده ای نزدیک مشخص خواهد شد.

گفتنی است جام جهانی اسکی چمن ۲۹ مرداد تا ۳ شهریور در پیست بین المللی دیزین برگزار می شود.



تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved