جمعه, 31 فروردین, 1403
FRIDAY, April 19, 2024
دو شنبه 27 اسفند
مشکلات دو خط بالابر آفتاب و مهتاب تا مهرماه سال ۹۸ اصلاح شود
مشکلات دو خط بالابر آفتاب و مهتاب تا مهرماه سال ۹۸ اصلاح شود
مهندس کریمی : سال خوبی در پیست های اسکی داشتیم/ پیست دیزین در دنیا کم نظیر است
امیدواریم در سال جدید شاهد تحول خوبی در مجموعه های اسکی دیزین و شمشک باشیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، مهندس کریمی در ادامه نشست پایان سال با معاونین، مشاورین و مدیران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به عملکرد مجموعه های ورزشی در سال ۹۷ اشاره کرد و در خصوص وضعیت دیزین و شمشک گفت: سال خوبی در پیست های اسکی داشتیم. سال ها بود که پیست دیزین را از دست داده بودیم و با توجه به قراردادهای قبلی، شرکت توسعه نقش زیادی در این پیست نداشت. ولی امسال این مجموعه را به صورت نامساعدی که آماده راه اندازی نبود و دیدگاه های اجتماعی و ورزشی نسبت به آن مثبت نبود و همچنین استاندارد نداشت، پس گرفتیم.

وی با بیان اینکه دیزین در سطح دنیا کم نظیر است، ادامه داد: اگرچه وضعیت دیزین اصلا خوب و در شان مردم و وزارت ورزش و جوانان نیست ولی با تلاش های آقای دوستی و همکاران در معاونت فنی و مهندسی، توانستیم در سالی که گذشت با حداقل اصلاحات ممکن که بتوانیم استانداردهای لازم را گرفته و پیست را آماده بهره برداری کنیم در حداقل زمان این مهم را اجرایی کردیم. همه این اقدامات از خرداد تا مهر ماه صورت گرفت. امیدواریم در سال جدید شاهد تحول خوبی در این مجموعه باشیم.

مهندس کریمی در خصوص پیست شمشک نیز گفت: با تمام سختی ها و شرایط ویژه ای که این پیست داشت، با توجه به اینکه در اقتصاد مردم منطقه خیلی موثر است، در حداقل زمان، اصلاحاتی را در پیست شمشک انجام دادیم و آن را آماده بهره برداری کردیم. از مدیر مجموعه می خواهم مشکلات دو خط بالابر آفتاب و مهتاب را تا مهرماه سال ۹۸ اصلاح و برطرف نماید.


تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved