شنبه, 01 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 20, 2024
شنبه 28 مهر
مسوولیتی سنگین متوجه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است
مسوولیتی سنگین متوجه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است
پیام تبریک مهندس کریمی به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی ؛

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در پیامی هفته تربیت بدنی و ورزش را به اهالی محترم ورزش تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، در متن پیام مهندس حسن کریمی آمده است :
امروزه ورزش نقش بی بدیلی در تربیت سازنده و مفید جوانان و نوجوانان و در نهایت غنای فرهنگی و اجتماعی جامعه دارا بوده و بر این اساس ابزاری ایده آل برای رشد و کمال انسان محسوب می شود.

بدون شک امروز با عنایات ویژه وزیر محترم ورزش و جوانان به امر ورزش و ساخت و ساز پروژه های عمرانی کشور، مسوولیتی سنگین متوجه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به عنوان متولی اصلی ساخت و ساز پروژه های ورزشی در کشور شده است که موجبات تلاش دوچندان مجموعه ما را فراهم آورده تا با از پیش روی برداشتن مسائل و مشکلاتی که می تواند در حرکت پر شتاب توسعه سخت افزاری ورزش کشور خدشه ایجاد کند، هموار و هموارتر حرکت نماییم.

اینجانب به نوبه خود فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به خانواده بزرگ ورزش کشور، قهرمانان و افتخار آفرینان این مرز و بوم و کارکنان زحمتکش شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مجموعه های تابعه و تمام عزیزانی که در پیشبرد پروژه های ورزشی کشور نقش بسزایی را بر عهده دارند، تبریک عرض می نمایم.

حسن کریمی
مهرماه 1397



تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved