شنبه, 01 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 20, 2024
سه شنبه 15 آبان
دیزین بهترین پیست ایران است/ امکانات باید حرفه‌ای‌تر شود
دیزین بهترین پیست ایران است/ امکانات باید حرفه‌ای‌تر شود
رئیس هیئت اسکی استان البرز :
جاذبه‌های طبیعی پیست دیزین سبب شده علاوه بر اسکی‌بازان خانواده‌های زیادی هم در روزهای مختلف هفته به اینجا بیایند و به‌نوعی این مجموعه توانسته دوره زمانی پررونقی را پشت سر بگذارد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه های اسکی، علی عمران سولقانی رئیس هیئت اسکی استان البرز در مصاحبه با مهر می‌افزاید: دیزین را می‌توان بهترین پیست اسکی کشور دانست زیرا امکانات خوبی در این پیست برای علاقه‌مندان به این رشته ورزشی مهیا است هرچند معتقدم باید امکانات این پیست حرفه‌ای‌تر شود، تا شاهد برگزاری و میزبانی‌ها از رویدادهای جهانی باشیم.

وی می‌گوید: ما می‌دانیم که پیست دیزین با مشکلات متعددی روبه‌رو است، این مشکلات با همکاری مدیر پیست و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز حل می‌شوند، از یک ماه گذشته تاکنون روند بازسازی و استانداردسازی سه خط اصلی این پیست آغازشده و خوشبختانه پیشرفت خوبی داشته، حتی وزیر ورزش نیز از روند پیشرفت ابراز رضایت کرده است.

رئیس هیئت اسکی استان البرز می‌افزاید: البته همچنان کارهای دیگری باقی‌مانده است که امیدوارم به همین سرعت روند اصلاحات ادامه داشته باشد تا علاقه‌مندان با آرامش خاطر و بدون دغدغه در این پیست حضور یابند.

سولقانی تصریح کرد: فدراسیون اسکی برنامه‌های متعددی برای فصل سرما پیش‌بینی کرده تا این پیست میزبان رویدادهای مختلف باشد از طرفی اعزام‌های مهمی هم پیش رو داریم از جمله مسابقات قهرمانی جهان که ایران در بخش «آلپاین» و «صحرانوردی» شرکت خواهد کرد.

وی در خصوص هزینه بالای ورودی این پیست نیز می‌گوید: تعیین‌کننده قیمت ما نیستیم، چهار ارگان مختلف طی جلسه‌ای که برگزار می‌کنند موارد مختلف را کارشناسی می‌کنند و هرساله با توجه به نرخ تورم قیمت بلیت پیست افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی خواهد داشت. با مذاکراتی که انجام‌شده این قول را می‌دهیم تا قیمت بلیت ورودی را کم کنیم که همه علاقه‌مندان به این رشته ورزشی بتوانند از امکانات دیزین استفاده کنند.

در پایان باید امیدوار بود؛ پس از صدور دستور وزیر ورزش مبنی بر رفع نواقص پیست، روند بازسازی و تعمیرات قبل از بازگشایی به پایان برسد و اتفاقات تلخی که طی سال‌های گذشته در دیزین شاهد بودیم دیگر رخ ندهد و خاطرات خوبی برای علاقه‌مندان به این ورزش رقم بخورد.



تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved