جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
دو شنبه 27 اسفند
تقدیر از بازنشستگان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی
تقدیر از بازنشستگان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی

مراسم تجلیل و تقدیر از زحمات ۱۶ نفر از کارکنان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور که به افتخار بازنشستگی نایل شده‌اند، سه‌شنبه ۲۱ اسفند ماه با حضور مهندس کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، در این مراسم مهندس کریمی ضمن تقدیر و تجلیل از 30 سال تلاش همکاران بازنشسته گفت: پیشنهاد تشکیل یک کانون مستقل برای بازنشستگان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی را داده و آماده هر گونه کمک در این زمینه هستیم.

وی خطاب به معاونین و مدیران مربوطه در شرکت توسعه ابراز داشت هرگونه امکانات رفاهی که در اختیار کارکنان و شاغلین قرار می دهید، می بایست برای بازنشستگان محترم این شرکت نیز در نظر گرفته شود. همچنین کارتی جهت تسهیل در تردد در مجموعه های ورزشی تابعه برای ایشان در نظر گرفته شود.

مهندس کریمی در خاتمه با آرزوی عمر طولانی و با عزت برای بازنشستگان گفت: جدا شدن از شما عزیزان برای بنده و کارکنان شرکت توسعه، سخت و دشوار است. قطعا تجارب ارزنده و خوبی در اختیار دارید و ما به فکر شما خواهیم بود و در کنار شما هستیم.

در ادامه نیز تنی چند از بازنشستگان ضمن تشکر از برگزاری این مراسم، پیشنهاداتی را ارایه کردند. گفتنی است در این مراسم که در دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد، فتح الهی معاون پشتیبانی، رحمتی معاون فنی و مهندسی، حسینی معاون مشارکت های مردمی، جلاییان مشاور و مدیرحوزه مدیرعامل، رهگذر مسوول پیگیری های ویژه و سرپرست روابط عمومی و جنتی مدیر اداری شرکت نیز حضور داشتند.



تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved