جمعه, 31 فروردین, 1403
FRIDAY, April 19, 2024
دو شنبه 12 اسفند
در راستای مقابله با شیوع ویروس کورونا/ پیست دیزین ضدعفونی و گندزدایی شد
در راستای مقابله با شیوع ویروس کورونا/ پیست دیزین ضدعفونی و گندزدایی شد
حمیسی: حفظ سلامتی اسکی بازان، اولویت ما است
مدیر مجموعه های اسکی اعلام کرد: در روزهایی که ویروس کرونا در کشور و استان های تهران و البرز سبب وقوع مشکلات و محدودیت هایی شده است، کارکنان پیست بین المللی دیزین، عملیات ضدعفونی و گندزدایی در سطح این پیست را اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه های اسکی، محمدحسین حمیسی در خصوص اقدامات پیست دیزین در مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی اسکی بازان و کارکنان محترم افزود: با تلاش کارکنان زحمتکش دیزین، عملیات ضدعفونی کردن در تمام قسمت های آن اجرایی و با سرعت و دقت به اتمام رسید.

وی افزود: ساختمان اداری، اتاق های کارکنان، گیت های کنترل بلیت، محل های تشکیل صف، بالابرها از جمله کابین ها و سیژها، تجهیزات ورزشی و سرویس های بهداشتی با دقت و سرعت ضدعفونی شد تا ورزشکاران محترم با هیچ مشکلی مواجه نشوند.

حمیسی اظهار داشت: حفظ سلامت اسکی بازان، کارکنان و خانواده های آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این راستا، مجموعه اسکی دیزین با تمام امکانات به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا به میدان آمد و ضدعفونی کردن پیست را در دستور کار خود قرار داد.

گفتنی است پیست بین المللی دیزین از اول هفته جاری تا اطلاع ثانوی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم و ورزشکاران تعطیل شد. همچنین با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی رقابت های قهرمانی کشور و آسیایی که قرار بود در اسفندماه به میزبانی پیست بین المللی دیزین برگزار شود، لغو شده است.



تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved