چهار شنبه 18 مهر دعوت از شرکت فرانسوی جهت تکمیل اصولی و استاندارد تجهیزات دیزین  
   
  عملیات اجرایی استاندارد سازی و تعمیرات بالابرهای مجموعه اسکی دیزین از شهریور ماه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه های اسکی، "رضا دوستی" مدیر مجموعه با اعلام این خبر افزود: با تاکید مهندس کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و همکاری خانم شکرالهی ریاست اداره کل استاندارد استان البرز روند استاندارد سازی و تعمیرات خطوط تله کابین و تله سی یژ مجموعه اسکی دیزین در حال انجام است.

وی افزود: از جمله مهمترین اقداماتی که در این مدت صورت گرفته است می توان به دمونتاژ کامل ایستگاه بالای تله کابین دره، عملیات بافت کابل و اصلاح آن، اصلاح سیستم ایمنی و سکوریته خط، برنامه ریزی جهت رفع برخی از موارد بحرانی سایر خطوط، دمونتاژ کامل 30 دستگاه قفل هنکل و کابین، استانداردسازی و بهینه سازی کامل بتن ها، وزنه تعادل و سیستم کشش خطوط تله کابین دره و شله اشاره نمود.

مدیر مجموعه های اسکی اشاره ای به جلسات با بخش خصوصی کرد و گفت: به منظور بازرسی فنی برای خطوط تله کابین دره، خط 4 تله کابین و خط تله کابین شله، جلساتی با شرکت های پیمانکار خصوصی جهت نظارت بر عملیات استاندارد سازی خطوط فوق الذکر داریم.

دوستی در خاتمه افزود : همچنین از شرکت پومای فرانسه به منظور نظارت در عملیات تعمیراتی و اخذ نظرات مشاوره ای جهت تکمیل اصولی و استاندارد تجهیزات دعوت به عمل آمده است.

شایان ذکر است تمامی این اقدامات به منظور میزبانی مطلوب از اسکی بازان محترم تا پیش از شروع فصل اسکی جدید ادامه خواهد داشت.