سه شنبه 13 آذر تجهیزات پیست دیزین کرج استانداردسازی شد  
   
  مدیر پیست بین المللی دیزین گفت: روند استاندارد سازی و آماده سازی تجهیزات پیست بین المللی دیزین که از شهریور ماه آغاز شده بود به پایان رسید و این پیست به روز رسانی شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه های اسکی، قربانعلی سولقانی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ایمن سازی، بستن فنس و زیر سازی برای بازگشایی از دیگر اقداماتی است که با هدف استاندارد سازی تجهیزات و پیست اسکی دیزین صورت گرفته است. روند استاندارد سازی و تعمیرات خطوط تله کابین شله و دره این پیست به پایان رسیده و منتظر صدور مجوز نهایی برای بهره برداری از مراجع ذیصلاح هستیم.

وی ادامه داد: خطوط بالابر این پیست تعمیر شد و کارشناسان فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران، شرایط پیست بین المللی دیزین را مطلوب ارزیابی کرده اند.

وزیر ورزش و جوانان اواخر مهرماه امسال ضمن بررسی وضعیت پیست دیزین ، دستور لازم برای رفع نواقص فنی آن را صادر کرد. مسعود سلطانی فر دراین بازدید دستور داد تا اسرع وقت نسبت به استاندارد سازی تجهیزات ، برطرف کردن مشکلات پیست و اصلاح و نوسازی آن اقدام شود.

رئیس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران نیز در این بازدید گفت: برنامه های متعددی از سوی فدراسیون برای فصل سرما پیش بینی شده تا پیست بین المللی دیزین البرز میزبان رویدادهای مختلف شود. سید عبدی افتخاری افزود: بازسازی و استاندارد سازی سه خط اساسی پیست بین المللی دیزین تا تکمیل آن با هدف اجرایی ساختن برنامه های فدراسیون در دی و بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. دیگر کارهای پیست نیز به سرعت با هدف اصلاح آن ادامه خواهد داشت تا پیست بین المللی دیزین برای فصل سرما و اسکی، بدون دغدغه و با آرامش خاطر در اختیار مردم قرار گیرد.