شنبه, 08 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 27, 2024
سه شنبه 05 شهریور
باید برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اسکی سازوکار فراهم شود
باید برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اسکی سازوکار فراهم شود
داورزنی :
معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در مراسم اختتامیه مسابقات جهانی اسکی چمن گفت: جا دارد برای رفاه حال جامعه اسکی شرایط مناسب‌تری در پیست اسکی دیزین فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه رقابت‌های جهانی اسکی چمن اظهار داشت: هفته دولت را خدمت دوستان تبریک می‌گویم. همان طور که می‌دانید ورزش زبان مشترک ملت‌هاست. برگزاری مسابقات بین‌المللی و جهانی فرصتی است تا کشورهای مختلف به ایران بیایند و از نزدیک فرهنگ و تمدن ما را ببینند، سیاست کلی وزارت ورزش این است که شرایطی را فراهم کند تا رشته‌های مختلف ورزشی بتوانند میزبان مسابقات جهانی و آسیایی باشند.

وی افزود: فدراسیون اسکی هم در این چند سال گذشته به دفعات میزبان مسابقات قهرمانی جهان و جام جهانی بوده، اما به نظرم هنوز جا دارد برای رفاه حال جامعه اسکی شرایط مناسب‌تری در پیست اسکی دیزین فراهم کنیم. صحبتی هم با حسن کریمی مدیر شرکت‌ توسعه و نگهداری اماکن ورزشی داشتیم سازوکاری را فراهم کنند تا بخش خصوصی سرمایه‌گذاری درازمدت در این بخش داشته باشد تا بتوانیم امکانات مناسب‌تری برای علاقمندان به این رشته و قهرمانان کشورهای مختلف فراهم کنیم.



تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved